Wewnętrzne Standardy Jakości i Bezpieczeństwa w placówce medycznej

Najbliższy termin

na zamówienie

Forma szkolenia

stacjonarne

Ilość miejsc

do 20 osób

Koszt szkolenia

2999 zł

Wprowadzenie  wewnętrznych standardów jakości i bezpieczeństwa w placówkach medycznych jest kluczowym elementem zapewnienia wysokiego poziomu usług zdrowotnych oraz ochrony pacjentów i personelu. W kontekście dynamicznie zmieniającego się środowiska opieki zdrowotnej, wprowadzenie skutecznych standardów jakości pozwala na minimalizację ryzyka oraz zwiększenie efektywności procesów medycznych.

Tematy, które omówimy podczas szkolenia:

  • poznasz wymagania ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta
  • dowiesz się jak dokumentować zdarzenia niepożądane oraz zobaczysz przykłady zdarzeń niepożądanych
  • sprawdzisz w jaki sposób twoja organizacja może badać satysfakcję Pacjentów
  • poznasz najważniejsze przepisy prawne regulujące działalność placówek medycznych

Szkolenie dedykujemy:

  • personelowi podmiotów leczniczych
  • osobom odpowiedzialnym za jakoś w placówkach medycznych
  • pełnomocnikom ds. jakości
  • osobom planującym rozpoczęcie pracy w podmiocie leczniczym

Zapisz się na to szkolenie!

Administratorem Państwa danych osobowych jest Aegis Security Sp. z o.o. ul. Cybernetyki 19B, 02-677 Warszawa, NIP 5213786027. Państwa dane osobowe podane w formularzu przetwarzane będą: w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie złożone w formularzu, na podstawie naszego prawie uzasadnionego interesu, jakim jest kontakt między nami a Państwem, służący udzieleniu Państwu odpowiedzi na zadane pytania, przesłaniu żądanej informacji – w ramach tego konkretnego zapytania (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez okres uzasadniony obsługą zapytania oraz w celach marketingowych – jeżeli wyrazili na to Państwo zgodę, wskazanym przez Państwa kanałem komunikacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO), do momentu wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie lub utraty użyteczności danych. Przysługuje Państwu prawo do: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się na naszej stronie internetowej w Polityce Prywatności.